22.11.14

Month with Alex

Cao svima:D Odlucila sam da pocnem i ja da pravim post u kome objasnjavam moje npr omiljene blogove,muziku,outfite,igrice..... Kod svih se to obicno zove Trac party ili na kafi kod .. .Ja sam se odlucila za malo drugaciji naziv ,,Mesec sa Aleks,, jer mislim da je originalan naziv a i meni se jako dopada pa hajde da pocnemo:)

Outfiti:
S obzirom da je napolju jako hladno ja sam se oblacila kao eskim sa bundom ,cizmama ,kapama.. Bilo je jako hladno i meni se cinilo da svakog trenutka moze da padne sneg.Na internetu sa trazila neke udobne i slatke izglede i nasla sam ih 3 i evo ih :)



Igrice:
Nisam nesto preterano se igrala igricama na telefonu ili na laptopu jer mi je jako dosadno ali izdvojila sam vreme za igricu HAY DAY koja je savrsena preporucujem je .
Blogovi:
Blogove koje sam posecivala su :

-Tijana"s Diary
-World around you
-Photography with style
-Zorannah Fashion Corner
Hrana:
Uopste skoro nema hrane za ovaj post ja sam samo pila a i dalje pijem Bravo sok sa pomorandzom.Opsednuta sam tim sokom,a i evo jedna slicica tog soka<3
Muzika:

Rita Ora-I will never let you down


Calvin Harris feat John Newman-Blame
Taylor Swift-Shake it off


To je to za ovaj post nadam se da vam se svidja .Pa do sledeceg posta.....


22 comments:

  1. Svidjaju mi se ovakvi postovi.

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dobar post, samo imam jednu malu zamerku, a to je da sledeci put pises malo opsirnije. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U redu drago mi je sto si rekla svoje misljenje:)

      Delete
  3. Kako je lepa slika na pocetku posta a post je predobar tvoj blog je najbolji obozavam ga !!!!

    ReplyDelete
  4. Vidim da si promenila naslov i pozadinu preslatko je a post je super

    ReplyDelete
  5. Pratim blog redovno i super je za post nemam reci predobar je.A gde zivis to pa je bas hladno?

    ReplyDelete
  6. Super post! :) Bilo bi super kada bi ubacila i malo svojih outfita.
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hvalaaa ♥
      Kada proglasavas pobednika giveawaya?

      Delete
  8. Super, superrr :) Ja sam se tako zaludela sa nekim sokom (koji je ustvari limunada), i potpuno te razumem :)

    http://kapege23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Aaaaa ne mogu da verujem da si pomenula moj blog.♥♥ Mnogo mi je drago sto ti se svidja moj bloog.♥♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super ti je blog, samo bi mogla da linkujes blogove koje pratis da bi mogli i mi da ih posetimo :)

    corleonka.blogspot.com

    ReplyDelete