12.11.14

MAYBELLINE favorites

Hi my dear friends,znam da sada pocetak je malo drugaciji jer obicno pisem cao svima e pa sada ce ovako  poceti postovi.Samo da vas obavestim da cu najverovatnije napraviti Facebook stranicu bloga i pokusacu da sredim zvanicnu Google + stranicu bloga:D. Danas sam odlucila da ovaj post posvetim mojim Maybelline favoritima.Ja njih obozavam ja sam opsednuta njihovom sminkom posebno Baby Lipsom koji vec uveliko prikazujem na svom blogu .


 Pokusala sam da nadjem sliku mojih omiljenih lakova jer da sam slikala svoje nista se ne bi videlo jer je nesto oblacno danas u mom gradu,i da se vratimo na lakove obozavam sve boje sa ove slike,sve ih obicno kombinujem sa nekim slatkim izgledima za skolu ili za izlazak.Preporucujem da kupite sve boje sa slike jer su prelepe.Moje omiljene su prva i zadnja boja:)
 Ovaj puder obozavam ali sam nesto prestala da ga koristim ali ga i dalje imam i mazem kada idem negde i zelim da izgledam savrseno,ovo sam dobila za rodjendan od moje mame i kada sam videla boju rekla sam sebi moracu da ga stalno mazem , to sam i ucinila ostalo mi je jos vrlo malo i planiram da ga kupim ,isto kao i lakove i ovo preporucujem.
 Iskreno nemam sta da pricam za Baby Lips moje bebice xD .Izvinite sto sam poludela malo:D.Omiljena boja mi je Cherry me i Peach Kiss.To sto je dobro kod njih jeste to sto hidriraju usta i posle jedno 48h usta su vam kao bebina guza:D Ovo morate kupiti,i ovo ce sigurno biti u New Year Giveaway koji ce se odrzati 30 decembra,znam da je predaleko ali ja zelim da budem deda mraz i poklonim nekom paketic za Novu Godinu:D
 Imam istu boju kao sa slike i da vam kazem da sam ocarana ovim prelepo je,ova boja je toliko lepa uzivo da svi moraju da je probaju:D Ja sam svoju porucila preko interneta za svoj rodjendan jer me je mrzelo da idem  do Lilija.Iskreno ovo morate kupiti:)
I dosli smo do samog kraja posta i zadnje omiljene stvari.To je rocket volume maskara,koju ja nemam ali je moja mama ima i ne maze je pa je ja uzimam i stavljam .Iz srca morate je kupiti:D

Nadam se da cete primetiti novi potpis i nadam se da vam se svidjao post.Komentarisite kako vam se cini post i da znate da ako napravim Facebook page da ce veceras odmah izaci obavestenje.Hvala za 95 clana hvala vam puno iz srca :-*.Pa do sledeceg posta....

12 comments:

  1. Cestitam na skoro 100 citaoca omg! Ti si mi omiljena blogerka :)

    ReplyDelete
  2. Odličan post <3333

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ovu senkicu maybelline moram kupiti, predivna je! Imas novog pratioca :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I ja najvise volim Cherry me i Peach Kiss :)))

    Pratim tee <3

    http://kapege23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. OMG super post! Babby lips cu sigurno uskoro kupiti jer su super! ♥ :)
    (posetite moj blog i ako vam se svidi pridruzite mu se:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ReplyDelete
  6. Super post,pratim te jos od ranije i mnooogo mi se svidja tvoj blog,i njegov stil... :)
    Ako mozes pogledaj moj blog,stvarno bi mi znacilo tvoje misljenje♥♥

    http://littlepieceofmyfashionlife.blogspot.com/

    ReplyDelete