8.11.14

Be like-Taylor Swift

Cao svima,samo da kazem ovo nije post sa gostom vec sam ga sama pravila  samo da znate:)
Zajednicki post ce biti tek u sredu pokazan jer sam ja zaboravila da mi ne idemo u  ponedeljak i utorak  u skolu.
E pa to je to:D Sto se tice ovog posta premisljala sam se da li da ga pravim ili ne ali posto je proslo mnogo od mog prvog Be like posta odlucila sam da napravim novi:) Ako niste pogledali moj prvi Be like post samo kliknite OVDE. Danas za Be like post ce biti Taylor Swift,da vam vise ne gnjavim nego da pocnem.

 Ovaj outfit je vrlo klasican a tako joj lepo stoji. Braon cizme,bez torba ,ogrlica u obliku srca i majica koju ocigledno svi obozavaju  jer je ima i Bethany,upotpunjuje izgled Taylor.
 Ovaj izgled po menji je nekako za jesen ,ne znam zasto ja mislim da je zbog boja majice i torbe.Jednom recju Savrsenstvo:D
 O da dosli smo i do svecanog izgleda prelpo je iskonbinovala ove cipele i haljinu koja se vidi da je od cipke i dodala jedan mali kais i gotovo,spremna za crveni tepih:D
 Iskreno ovakvu jaknu od danasnjih devojcica nema da je nema neko toliko je popularna da ja nemam reci ,po meni je nekako vise za decake nego devojcice i nikad je necu kupiti jer mi se nesvidja,dok Taylor prelepo stoji :D

 Odlican izgled koji ne bih opisivala jer je bozanstven:D
 Zadnja dva izgleda su me ocarala koliko su dobra.Ova suknja je tako lepa a tek torba ako nastavim da pricam pascu u nesvest
Isto  i ovaj izgled prelep je obozavam ga,ovaj dzemper je presladak isto i torba,ja obozavam ovakve torbe :DDD

To je to za ovaj post nadam se da vam se svidja,hvala puno za 92 clana hvala puno.Uskoro novi post pa do tada ......

25 comments:

  1. Super! Baš mi se dopada. :)
    http://theartofstyleselmabijedic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja obozavam njen stil. Inace post je odlican!!

    ReplyDelete
  3. superr post, ali ne volimm njen stil :/

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super post ja nju ne volim, ali bejzbol jaknicu obozavam i imam je i mogu reci da je pre pre prelepa i lako se kombinuje

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je nesto preterano ne obozavam ali volim njen stil:D

      Delete
  5. post je bas lep, samo sa tim da ja volim bejzbol jaknu =) i da... obecala si mi da ces da su uclanis na moj blog ako nastavim da pisem . Nastavila sam, gdje si ti? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam ali evo idem :D

      Delete
    2. promjenila sam ga... hihih moja greska sorry:dreamscometruexx.blogspot.com

      Delete
    3. oh boze.... greska u kucanju: alldreamscometruexxx.blogspot.com
      izvini drugi put

      Delete
    4. Opet je ok ne ljutim se :D

      Delete
  6. super post, jaknica je stravaa
    http://dacakockica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super post, bas mi se dopada! :* :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2014/11/turquoise-dress.html

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se! Zapratila sam te, volela bih da i ti mene zapratiš!
    http://fashionfmd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hej Alex!Super ti je blog....Odavno ga pratim i uclanila sam se!Volela bih da ise i ti meni uclanis :))) janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. meni omiljena pevacica preporucujem ti da cujes pesmu od nje we are ever ever ever getting back together predobra je!!!!☻☺☻☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. cula sam ja to opsednuta sam tom pesmom:D

      Delete