3.11.14

Baby Lips-recenzija

Danas pravim recenziju Baby Lipsa moje omiljene stvari ikada:D Pa da ne smaram vise vec da počnem:) I samo da obavestim da cu praviti New Year Giveaway i odrazacu ga sa preko 95 clana sto ce biti vrlo uskoro jer imam sada 86 :DD Hvala Puno pa da pocnemo post

Hydrate
Ovo je baby lips koji nema boje i miriše na bosiljak i limun .Nemam ga a i nemam namere da ga kupim jer ne volim labela bez boje uvek sam imala neki sa bojom.Jednom  rečju ovaj baby lips je samo za one koji žele da hidriraju usta
Intense Care
Ovaj Baby Lips takođe je bey boje i miriše na višnju i badem.
Pink Punch
Ovo je jedan od mojih omiljenih baby lipsa jer je roze boje i prelepo stoji na usnama.Ali ne može svakom da stoji jer ima vrlo čudnu roze boju
Peach Kiss
Ovaj baby lips prelepo miriše .Miriše na breskvu njam njam. I boja je slična boji kože
Cherry Me
Baby lips koji miriše na višnju i ostavlja crveni trag na usnama,koji izgleda preslatko.Preporučujem ga svima
Mint Fresh
I za kraj ostavljam baby lips koji isto nema boju i miriše na mentu.Imam ga ali ga ne koristim nesto preterano.

To je to za ovaj post nadam se da ste uživali i da vam se dopada.Pa do sledećeg posta....

14 comments:

  1. Baby lips Hydrate je vrlo dobar i mirise na cedevitu :) bar meni imam ih svi i obozavam ih :*

    corleonka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neznam nisam ga probala i ja ih puno obozavam :D

      Delete
  2. Ja prosto obožavam pink punch =boja prelepa, miris prelep sve je prelepo, intense care=možda nije prelep miris kao kod pink punch-a ,ali stvarno neguje usta dobar je za ispucala. Ja ga kažem kao luda! !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto obozavam Pink Punch i stalno ga mazem dok mi se zuti ne svidja:(

      Delete
  3. Obozavam ih, a najvise Mint Fresh.. :)

    Poseti moj blog, ako zelis: http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Alex , prelep post! Pogledaj moj novi! http://ivaninkutakzabave.blogspot.com/2014/11/labello-lip-butter-raspberry-rose.html

    ReplyDelete
  5. Pink Punch je moj favorit :D

    New post is up. Pogledaj ako imaš vremena http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super je post dok jedva cekam New Year Giveaway to ce biti super jedva cekam*-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sofija pa nadam se da svi zeljno iscekuju taj post ali to ce biti tek 20 decembra jer ipak je New Year Giveaway:D

      Delete
  7. dugo nisam posecivala blog ali evo me mislim da ti blog nije dobar vec ODLICAN!

    ReplyDelete