27.10.14

Top 5 proizvoda ispod 1000 dinara

Cao svima znam da je danas trebao biti haul i to veliki ali nesto mi je telefon i laptop poludeo i nisam mogla da prebacim slike,pa zato po ideji jedne citateljke po imenu Ana koja je i moja drugarica koju poznajem odlucila da napravim top 5 proizvoda ispod 1000 dinara pa da pocnemo:))

5.Puder Affinitone
Iskreno nisam ljubitelj pudera ali sam koristila jedanput kada sam isla na jednu svadbu i to samo zbog slikanja da ne bih bila kao the walking dead ali vratimo se mi na temu fenomenalan proizvod koji mozete pronaci u svakoj drogeriji za jedno 800 dinara:)

4.Baby Lips
Pitam se kako da ovaj post ne prodje bez baby lipsa.Ima puno razlicitih mirisa koji ocaravaju i nas a i nasa usta(strasno skroz sam poludela opsednuta baby lipsom).Po meni nije mnogo visoka cena za ovako sladak proizvod tako da ga obozavam.Kosta 250 dinara

3.Rocket maskara
Ova maskara je savrsena obozavam je ali je malo skupa za razliku od ostalih maskari.Kosta 850 dinara i ja je ne kupujem jer je preskupa ali ima onih koji je kupuju:) i kojima odgovara.

2.Great Lash maskara

Opet maskara ali je ova po meni potpuno jeftinija kosta 450 dinara i moja sestra je koristi i kaze da je ok sada je na snizenju u DM za 250 pa ako je koristite bolje pozurite.Pakovanje je vrlo prakticno i moze stati u svaku tasnu:)

1.Lakovi
 I na kraju najbolja stvar su lakovi Prelepe boje i nisu ni skupi kostaju 150 dinara sto je super:)


To je to za ovaj post. Ne ocekujte post do petka jer ga nece biti jer sam prezauzeta sa ucenjem:( tako da tek u petak uvece ocekujte haul:)).Pa do tada nastavite da se uclanjujete ako ste novi i uzivate u postu .Lep dan vasa

29 comments:

  1. Jej moj predlog daću ti još neke predloge pa iskoristi ako hoćeš

    ReplyDelete
  2. Divni proizvodi zuta maybelline maskara je najbolja koju sam ikad probala, i zasto si stavila br 3 kad nisi koristila u TOP5 , to je jedina zamerka inace jako lep post :*

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam je ali mi je preskupa ali je vrlo dobra

      Delete
  3. Super post! Sve mi se sviđaa.. <3

    posjeti molim te: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno a ti me zaprati na mom zvanicnom google+ nalogu imas ga sa desne strane

      Delete
  4. http://smthlikeadream.blogspot.com/ moj blog, posjetite ga :)
    Super je tvoj blog :)

    ReplyDelete
  5. razbolela si mi se?? nema te u školi!!! :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam jedva se pomeram kasljem,kijam,slinavim ma svasta dolazim tek u ponedeljak i razmisljam dal da pravim novi post kad vec mogu samo da lezim sa laptopom i zabavim se nekako jedva:-(((

      Delete
  6. You have such gorgeous blog Alex! Thank you for your lovely comment, I followed you!
    June
    The Journeys of My Beating Heart

    ReplyDelete
  7. Ejj cao Alex ja sam veliki fan tvog bloga cak planiram napraviti na gooogle + coomunity sa nazivom tvoga bloga:)))))
    Blog ti je savrsen i super je to sto imas 74 clana za samo 2 meseca vodjenja bloga:)))))
    Volim te puno i nastavi da pises :)
    I brzo ozdravi jer sam videla u proslom komentaru da si bolesna:(
    I videla sam na raznim blogovima da clanovi smisljaju ime fanova tvog bloga i ja sam smislila ALEXNATORI savrsenooo je . Volim te sa ljubavlju Ivana Belic:))):**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ime fanova bloga ne tvog pogresila sam smisljaju ime fanova tog bloga:D greska

      Delete
    2. Draga Ivana puno ti hvala sto volis moj blog mislim da si ti najveci fan mog bloga i hvala ti za to
      Preslatko je sto si smislia ime za fanove mog bloga :)
      Hvala ti puno na podrsci :)

      Delete
    3. Ma nista volim te kao blogera jer si stvarno kul:)
      nijedan blog nece biti kaoo tvoj videla sam i kada si napisala za omijenje blogove Tijana Diary je ocajan blog folira se ta mala

      Delete
    4. Slusaj ja sam uvek na blogu i meni stizu obavestenja za komentare zato brzo i odgovorim svima .To sto si rekla za Tijanu nije lepo ona je dobra blogerka cak i veca od mene ja nju postujem kao bloogera kolegu ali ima svakakvih hejtera razlicitih blogova koji pisu anonimni ja na takve objave ne odgovaram a hvalim te boze nisam ih ni imala.Tako nemoj da pricas lose o njoj jer kako pricas o njoj kako da pricas o meni jer svi blogeri su jedna zajednica kao porodia :)Nemoj da je vredjas jer ces jednog dana takpo i mene da povredis :/ Ja njen blog volim i sa razlogom sam napisala u omiljene jer je zabavan i vrlo kul.

      Delete
    5. Ok izvini nisam htela i nju i tebe da povredim i uvredi izvini

      Delete
    6. Alex, hvala puno na podrsci, volim da ulazim na tvoj blog i mislim da si postigla veliki uspeh za par meseci :-) <3 A za Ivanu, nemam komentar, zato sto je svaki blog poseban na svoj nacin, a i ne znas kakav je niko od nas kao osoba. Samo tako nastavi, a citaoci ce sami doci :-)

      Delete
    7. Hvala tebi na podrsci:D Ja tvoj blog obozavam i jedva cekam sutra:D

      Delete
  8. http://worldarounyo.blogspot.com/ pogledaj molim te vazno mi je tvoje misljenjee..♥♥ svidja mi se tvoj blog pa poseti moj i uclanisi..unapred ti hvala..♥

    ReplyDelete
  9. Super ti je blog . Mozes li se uclaniti u moj http://katherinefashion24.blogspot.com . I ako mozes da mi komentarises koji post :-).

    ReplyDelete
  10. Napravila sam zajednicu na Google + pod imenom BeautybyAle Fans uclani se nadam se da cemo imati puno clana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa puno puno hvala jos jednom uclanila sam se jer vidim da si se trudila .Hvala jos jednom Ivana

      Delete
  11. Ali Ivana opet mislim da si malo preterala jer ipak sam pocela da vodim blog ali nema veze:)

    ReplyDelete