8.10.14

Study tips

Cao svima novi post je izasao malo ranije ali nema veze.Uskoro ce tromesecje u skolama i roditelji ce videti nase prve ocene da to ne bi bile dvojke i jedinice ja cu vam pomoci kako da  najbolje naucite za test ili odgovaranje.

1)Udobno mesto

Posto planiramo da ucimo nekoliko sati moracemo da se udobno smestimo kako nam ne bi bilo neprijatno ,po meni je malo glupo sedeti 3 sata  za radnom stolicom malo sedimo u klupama pa moramo jos i u kuci.Ja uvek kad ucim sednem na krevet i uzmem neko cebence kako mi ne bi bilo hladno :)


2)Hrana 

Uvek moramo imati dok ucimo nesto da gricnemo jer ipak posle tolkog ucenja moramo da ogladnimo.Preporucujem voce jer ipak sa grickalicama necemo nista postici samo cemo poceti da se gojimo.A za pice domaci ledeni caj to je lako napraviti napravite normalno caj sipate ga u neku flasicu i stavite u frizider zdravo je i ne goji:)


3)Stvari potrebne za rad 

Za lakse i zabavnije ucenje bice vam potrebni markeri za podvlacenje bitnih stvari ,samolepljivi papircici i jedna velika sveska koja moze biti samo za ucenje .Uz pomoc ovog pribora sigurno cete dobiti dobre ocene kao 4 ili 5 :DD

4)Pauze

Kao zadnji savet vam kazem da morate praviti pauze kako vam se ne bi prispavalo ili vas zabolela glava pravite pauze 15 minuta i za to vreme pogledajte nesto na You Tube ili slusajte muziku mozete i ici na drustvene mreze tipa facebook,twiter ...


To je sve za ovaj nadam se da vam se svidja.Meni sad daju testove i ispituju me tako da ce novi post biti tek u subotu izvinite.Pozelite mi srecu u skoli:D I samo da kazem hvala vam puno za 54 clana hvala puno nastvavite da se uclanjujete:)) Pa do sledeceg posta...




18 comments:

  1. Super ti je post:)
    Da li zelis da napisemo zajednicki post,ili da budemo medijski partneri,ja bih oba?girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. posalji mi mail na blogbeautybyalex@gmail.com i dogovoricemo se:D

      Delete
  2. Inspirativan post

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super post! :)
    xxx
    http://fashiondaystk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super kao i uvek :)


    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Volela bih da se vratim u ovaj skolski period ;) http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Savrseno je sve <33

    Molim te se uclani u moj blog http://inlorysworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. mnogo dobra ideja za one grickalice!!!!

    ReplyDelete
  8. Super post, sviđa mi se. Pogledaj i moj blog ako želiš♥

    ReplyDelete
  9. super ideje :) evo danas primenjujem :)

    ReplyDelete