20.10.14

Rosal Lip Balm-recenzija

Cao svima izvinite sto me nije bilo 4 dana i sto nije bilo novog posta.E pa sada sam odvojila malo vremena i za blog i odlucila da napisem post.To bi bila recenzija Rosal Lip Balma .Ovo ce biti moja prva recenzija pa se nadam da ce vam se svidjati:)


Morning rose je moj omiljeni kako da kazem karmin izgleda prelepo na usnama moze ga svako nostiti.Ujutru kada idem u skolu ga obavezno nanesem ili njega ili Baby Lips:) Ali ovaj svima preporucuujem

 Violet Touch je karmin ljubicaste boje koji ja nazalost nemam ali mi deluje bas lepo .Moja sestra ga ima i bas se vidi vise nego prvi morning rose pa mislim da ne bi bilo bas lepo za skolu jer bismo izgledali starije.Mozda jednom kupim ovu boju ali nije sigurno:)

Ovo je nova boja koju je izbacio rosal i zove se Coral Candy na srpskom Koralna Bombona jer tako najbolje zvuci.Na slici se vidi da je crvene boje i ne moze stajati svakom za mene ne znam ali cu ga kupiti a ako mi ne stoji onda cu ga nekom dati kome lepo stoji crvena boja kao naprimer mojoj mami:D







Ovo je takodje nova boja koju je izbacio rosal ne znam stvarno da ga prevedem na srpski jezik:D.Po meni ovo je vrlo lepa boja i planiram da je kupim jer meni stoje ovakve boje:)Slican je kao i Morning Rose ali nema veze nekako je neznija boja.


I rosal isto ima puno labela koje ima nadam se svako nisam mogla naci lepu sliku labela ali nije bitno bitno je da sam ih spomenula.A za kraj pozdrav od Sare Jo:)
Nadam se da vam se svidja post:)U komentarima NAPISITE STA BI STE ZELELI ZA sledeci POST Pa do tada...

13 comments:

  1. super post ♥
    meni se najvise dopada Morning Rose. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Vanja.I ja ga isto obozavam najlepsi je i najprirodniji:-*

      Delete
  2. Cool Sledeći post bi mogao biti
    1.šta svaka devojka trb imati u ormaru ove jeseni,zime svejdeno
    2.Haul to uvek možeš raditi najjednostavnije je
    3.Funny questions neka smešna pitanja
    Tvoji omiljeni lakovi za nokte ili tako nešto
    4.Proizvodi ispod 1000 dinara možda
    Nzm ja samo dajem predloge šta meni prvo padne na pamet ako hoćeš iskoristi neku temu

    ReplyDelete
  3. Super ti je post

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ne kaze se rezidencija, rezidencija je valjda neka vrsta kuce :-) Kaze se recenzija :-) Baas si me nasmejala ;-)

    ReplyDelete