23.10.14

Q&A

Cao svima ne mogu da verujem da imam 70 clana i da pravim svoj prvi Q&A iliti Pitanja i odgovori.Imam puno pitanja tako bih volela da pocnem:)

Q:Koliko imas godina?
A:Imam 13 godina:)

Q:Gde zivis?
A:Zivim u Srbiji grad je Nis

Q:Da li zivis u kuci ili stanu?
A:Zivim u stanu:)

Q:Volis li da citas knjige i koje su ti omiljene?
A:Volim da citam i omiljena knjiga mi je The fault in our stars

Q:Da li treniras nesto?
A:Trenirala sam plivanje ali sam prestala:)

Q:Koliko dugo imas blog?
A:Pa nzm oko 3-4 meseca:)

Q:Da li imas jos neki blog pored tvog?
A:Ne nemam:)

Q:Najdrazi blogovi?
A:Pa ima ih dosta ali volim Tijana's Diary,Sofijin kutak i Zoranin:)

Q:Mozes reci nesto o blogu?
A:Mogu ali nzm sta:D

Q:Omiljena boja?
A:Crvena,roze,bela,ljubicasta

Q:Najdrazi make-up brend
A:Definitivno essence ali definitivno:)

Q:Pomfrit sa majonezom ili kecapom?
A:Ni sa jednim ni sa drugim:)

Q:Koje jutjubere pratis?
A:Mnogo njih:)))

Q:Gde bi pre zivela Nemacka ili Turska?
A:Turskaaa<3

Q:Kako su te zvali kad si bila mala?(Nadimak)
A:Akica i dalje me tako zovu:D

To je to za ovaj post ocekujte novi uskoro .Pa do tada....




13 comments:

  1. Super post, ali nisi odgovorila na sva moja pitanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam stigla jer je bilo puno pitanja:) a zelela sam svakog ispostovati:)

      Delete
  2. Odlican post :D

    ako imas vremena volela bih da pogledas moj blog,hvala :)
    http://mrs-anna-mcw.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  3. Ja bi ti dala najmanje 16 godina haha. Sretna sam što vidim odgovore na svoja pitanja. Odličan post♥

    ReplyDelete
  4. Super postić. <33

    Molim te posjeti moj blog.
    http://inlorysworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odličan post!

    Molim te poseti moj blog♥♥
    http://mylifeasmilaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete