2.10.14

Haul (Lilly,Alex Export )

Cao svima danas radim haul I pokazujem stvari koje sam kupila u Liliju I Alexu :D
Nema mnogo stvari ali sam morala da pokazem . Prvo u Alexu sam kupila 3 preslatka dzempera . Prvi je sivi sa sljokicama I na njemu pise ,,bay bay ,, sto je prelepo platila sam ga 990 dinara , drugi dzemper je crne boje sa zlatnim prugicama na ledjima I belim slovima napred gde pise ,Beauty View , sto znaci pogled lepote I treci I zadnji dzemper je isto lep crno beli je I ima crnog leoparda na sebi isto mi se mnogo svidja . Zadnja dva dzempera placena su 990 dinara . To je sto Sam kupila u Alexu , u liliju Sam kupila dva laka za nokte marke Essence .Jedan je sa sljokicama i kostao je 129 na snizenju koje je proslo mnogo je lep I.bas mi se svidja a drugi lak je nekako zlatno-roze boje I ima oblik pera on je kostao 239 I nije na snizenju tolko ustvari kosta I ovaj sareni kada nije na snizenju . I zadnja stvar je karmin isto marke Essence morala sam da ga imam boja je mesa I.mnogo mi se svidja ,platila sam ga 319 dinara . Pa to je to sto Sam kupila I ovo je.moj haul nadam se da vam se svidja post komentarisite ,uclanjujte se I uzivajte u blogu. I Evo slicica stvari koje Sam kupila jer pisem post na telefonu i pravo da vam kazem mrzelo me je da.prebacujem slike na kompjuter .To je to
Alex:D

16 comments:

  1. Drugi dzemperic je super!!! lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I understand nothing, but I have same lipstic (different number) and I love it :)

    ReplyDelete
  3. prewepii su dzemperici najlepsi mi je prvi!

    ReplyDelete
  4. Heii! Ja sam tek krenula s blogovanjem, pa mi treba mala pomoć. Jel te mogu nekako dobiti (gmail,fb...) pa da mi malo objasnis <3333
    p.s - preslatko je sve

    ReplyDelete
    Replies
    1. napravicu gmail pa cu ti reci kako da me kontaktiras je ne zellim davati moj pravi mail

      Delete
  5. Sva tri dzempera mi se jako dopadaju, kao i essence karmin. Pratim te a nadam se da ces i ti uzvratiti pracenje.Pozz :) :*

    http://marinailes9.blogspot.com/2014/10/little-black-skirt.html

    ReplyDelete
  6. great post!!


    octobergraves.blogspot.com
    instagram.com/donnangraves

    ReplyDelete
  7. thanks i will visit your blog but i dont have instagram :D

    ReplyDelete