16.10.14

BF TAG-with Andjela

Cao svima evo ga novi post i mnogo vam hvala sto sto te bili strpljivi i cekali ga.Danas intervjuisem moju drugaricu Andjelu iliti pravim prvi Tag.Ona je meni jedna od najboljih drugarica zato se i post zove BF tag.

Alex:Cao Andjela vrlo mi je drago sto si prihvatila da das intervju za moj blog.
Andjela:Cao Alex ma nista uvek sam tu za tebe:)
Alex:Pa da pocnemo :D
Andjela:Hajde.
Alex:Koji je tvoj omiljeni predmet u skoli?
Andjela:Pa ima ih mnogo.Neki od njih su matematika,fizika i srpski.Jedan od najtezih predmeta
Alex:Koja je tvoja BFF?
Andjela:Pa tu si ti koja je uvek tu za mene.Hvala ti za to!Zato sam i ja uvek tu za tebe:)
Alex:Da li te neke drugarice iskoriscavaju?
Andjela:Ja ne bih to tako rekla i doduse to su moje privatne stvari.Ponekad su tu oko mene kada imamo neki test i traze da im pomognem ,a kada nemamo neki test one me i ne primecuju.
Alex:Kako ti se cini moj blog ?
Andjela:Super je:D.Kakvo glupo pitanje mi postavljas jer znas da mi se dopada:)
Alex:Hah pa dobro ja moram da proverim(Sala).Koja ti je omiljena pesma?
Andjela:Sve pesme su OK! Kako se kome koja svidja.Dok ja najvise volim Cecu ili Calvina Harrisa.Znam to su dve razlicite stvari.
Alex:I ja isto obozavam Calvina:D.Da li imas brata ili sestru?
Andjela:Imam mladjeg brata koji se zove Strahinja,i pravi je lenjivac ali stacu ne mogu bez njega:)
Alex:To je bas slatko,opisi sebe u dve reci:)
Andjela:Blesava drugarica:D
Alex;HAHA zanimljivo.Koji ti je omiljeni nastavnik u skoli?
Andjela:Nasa razredna jer mnogo dobra barem ja tako mislim
Alex:I ja to isto mislim.Koliko imas godina ?
Andjela;Imam 13 godina:D
Alex:Imas li simpatiju?
Andjela:Ne nemam ali neznam sto me svi to pitaju
Alex:Pa zanima ih .Hvala ti puno sto si odvojila vreme za mene i moj blog:D
Andjela;Ma nista i drugi put:)

To je to za ovaj post ocekujte novi post uskoro uclanjujte se na moj blog i vidimo se uskoro.


10 comments: