4.10.14

Be like-Bethany Mota

Cao svima danas radim moj prvi  Be Like(Budi kao)post mnogo sam zelela da odradim ovaj post i evo uradila sam ga:D. Danas za Budi kao  post bice moja omiljena zvezda Bethany Mota,popularna jutjuberka.Pokazacu vam njene omiljene izglede .Pa da pocnemo .




Ovde je Bethany savrsena,prelepa kombinacija za izlazak sa prijateljima pa cak moze i za skolu.Cizme koje su crne boje ,crne pantalone i prelepi dzempersa sovom,a jos malo da dodamo jedan prsten u obliku masnice i narukvice mi smo spremni :D



U ovom izgledu imamo crne helanke,zute starke,belu majicu na kojoj pise Love Potion♥,crna kapa a za frizuru naravno talasasta kosa:)


Ovaj izgled je za skolu i nemam ga potrebe opisivati :D


Klasicna Beth i njeni slatki izgledi tufnasta suknja,crne cizme i klasicna majca boje mente.


Izgled koji ja ne mogu recima opisati savrenstvo,ovaj izgled je vise za soping ili izlazak sa prijateljima.



Bozicni izgled :DD.Ovakvu masku ima Jana Dacovic poznata srpska jutjuberka.




Ovaj izgled je po meni vise za neku svecanost i izgleda prelepo na Beth:D



Super izgled  za svaku priliku:)



Pa to je to za ovaj post.Uskoro novi post.Kog zelite za sledeci post Be like?Pisite u komentarima




28 comments:

  1. Replies
    1. Hvalaa drago mi je da ti se svidja:D

      Delete
  2. Prelep post

    https://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej!
    Možeš li mi se učlaniti u blog? Ja sam se u tvoj učlanila; http://mylifeasmilaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fenomenalan post :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kako si napravila da umesto misa stoji Olaf?

    ReplyDelete
    Replies
    1. posalji mi mail na adresu blogbeautybyalex@gmail.com i objasnicu

      Delete
  6. po meni bethany sve lepo stoji jer je bas slatka

    ReplyDelete
  7. Super ti je blog! Postovi su veoma zanimljivi i poucni :)
    Pozzz :) xxx
    http://fashiondaystk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Such a nice post


    x mounia

    mouniasdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. presladak je post! i love beth!!!!

    ReplyDelete
  10. Trebas praviti vise ovakvih stvari :D

    ReplyDelete