6.10.14

5 breakfast ideas

Cao svima evo ga i novi post koji sam zelela da napravim ,to su 5 ideja za vas dorucak ne mora da bude za skolu  moze i za svakodnevni dan itd.. Primetila sam i da imam 50 clana ja sam prezadovoljna hvala vam puno,samo tako nastavite jos jednom veliko hvala.Pa da pocnemo sa nasim idejama:D


1.Palacinke
 Palacinke ne trebaju biti samo poslastica mogu biti i dorucak vrlo zasite i onda niste uopste gladni.Ja retko kad pravim palacinke za dorucak ali ih pravim kada mi se stvarno jedu:D

2.Zdrav dorucak
 Nesto najzdravije za jelo.Treba vam grcki jogurt,maline ,borovnice i pahuljice.Prvo stavite jogurt pa pahuljice pa voce i ispadne njamii obozavam ovo da jedem ujutru kada idem u skolu a i vikendom kada sam lenja da pravim neki teski dorucak :DD

3 Sendvic
 Isto je lako napraviti i moze se jesti ceo dan za dorucak,rucak i veceru ali mislim da bismo malo preterali kad bismo jeli samo sendvicexD

4.Cookies :P

 Uz solju mleka ili caja moze da idu i kolacici sa cokoladom :DD Obozavam to da jedem :D kada mi se jede cokolada.

5.Kasa

E ovo je po meni najbolji dorucak kasa.Mozete napraviti i iz kesice kasu a mozete napraviti i vasu domacu kasu ja vise volim domacu jer nekako ima lepsi ukus nego ova iz kesice.


To je to za ovaj post nadam se da ste uzivali i da vam se svidja.Ocekujte novi post u cetvtak jer imam mnogo obaveza i u utorak i u sredu znate skola pa se nadam da se ne ljutite.


21 comments:

  1. Cestritam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaaa .Kako ti se svidja post?

      Delete
  2. Sve mi se svidja i sve bih jela :) :D

    ReplyDelete
  3. Odlican post:) Pratim te na GFC, prati me nazad??
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ovaj mali snjesko iz Frozena je prepresladak hahah ocarao me, a i post je dobar, samo tako nastavi❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja olafa obozavam Presladak i hvala ti puno:DD

      Delete
  5. Heej,odlican ti je blog,nasla sam te preko bloga "Jovankin kutak",stvarno super pises i nastavi tako.I da li bi mogla pogledati i moj blog?
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno uclani se na blog i ja cu na vas uzgred hvala

      Delete
  6. Ee stvarno ti je blog super❤
    Na mom blogu napisala si mi da namestim da me prate ljudi,tj. kako da se citaoci uclane.Ja nemam pojma kako to da uradim.Moze pomoc?❤❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ides na blogger pa na layout i kliknes add gadet i onda izaberi folowers i to je to ljudi mogu da ti prate blog.Uclani mi se na blog jer vidim da nisi :(

      Delete
  7. super ti je post i blog, bilo bi mi drago da pogledas i moj :)

    ReplyDelete
  8. lovely ideas!!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks i will visit your blog :)

      Delete
  9. Draga Alex,pratim te,i dodala sam ono za citaooce.Prati me,ja tebe pratim♥♥

    ReplyDelete
  10. od svega najvise vilim sendvic i palacinke!:D

    ReplyDelete