11.10.14

20 Random Facts about me

Cao svima evo ga novi post ranije jer je petak uvece a zauzeta sam ceo vikend i celu nedelju i mislim da nece biti novog posta skoro tako da kada napisem novi post napisite u komentarima kakav post zelite :))
Pa da pocnemo :)

1.Ne volim 1D
2Nemam BFF
3.Nemam Facebook:)
4.Ne volim da se sminkam:D
5.Omiljena igrica mi je Dumb ways to die
6.Obozavam Calvina Harrisa
7.Obozavam modu
8.Obozavam nigahiga(jutjuber)
9.Obozavam Beth
10.Nosim naocare
11.Nemam ni brata ni sestru
12.Navijam za Partizan
13.Obozavam da pevam
14.Omiljena pesma mi je Calvin Harris-Blame
15.Iz Srbije sam
16.Govorim srpski,engleski i pomalo francuski :DD
17.Povucena sam =)
18.Imam psa po imenu Lok:)
19.Volim da spavam
20.Omiljena knjiga na engleskom mi je,,Roald Dahl,,


To je to to su 20 Random facts about me nadam se da ste uzivali i vidimo se tek u cetvrtak :(.Do tada vi napisite u komentarima kakav sledeci post zelite da napravim.Pa do tada ....



25 comments:

  1. Jako lep post citaoci mogu da te upoznaju bolje

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Post je lep.Barem imamo jedno zajednicko navijamo za partizan :)

    ReplyDelete
  3. Hi dear! Your blog is so stylish, I love your posts:)
    Would you like to follow each other? Let me know and I am instantly follow you back as soon as possible. Thank you, have a nice day!
    Greetings from Hungary.
    http://szepsegpotty.blogspot.hu

    ReplyDelete
  4. Super post. Upoznali smo te bolje. www.elsinkutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. super, citaoci znaju nesto vise o tebi.
    http://dacakockica.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. svidja mi se,a i volim kucice!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Ja te znam mnogo više od toga jer si mi jedna od boljih drugarica bye i da privatno nisi toliko povučena naprotiv veoma si zabavna ali u školi jesi malo

    ReplyDelete
  8. 8- A ja sam mislila da sam jedina koja OBOŽAVA njegove videe, hahah. Super post❤

    ReplyDelete
  9. Jako lep post, saznali smo dosta stvari o tebi i svidjaju mi se ovakvi postovi, mozda cu ga odraditi i ja! :* :)

    New post:
    http://marinailes9.blogspot.com/2014/10/jesen.html

    ReplyDelete
  10. Ne mogu da e ucnalinim na blog, nesto nece, ali racunaj me kao citaoca jer ti je blog super <3

    ReplyDelete
  11. O Boze, ne mogu da verujem koliko smo slicnee!!!♥♥ ni ja nemm fb..:D.. ali jedino sto ja nisam ni malo povucena.. aahhaha svaka ti cast, dolican ti je blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvallaaa ma nisam ja povucena tako bar moji prijatelji meni kazu:DDD

      Delete
  12. slicne smo skoro sve ovo vazi i za mene!

    ReplyDelete