29.9.14

September Favorites

Cao svima ,evo ga novi post favoriti septembra koji je prosao vrlo brzo ali nema veze.Mozete primetiti da sam promenila izgled bloga i da mi se sad mnogo vise  svidja , ima puno novih clanova i da svakog dana ima nekog novog clana ,ja sam vrlo srecna i samo tako nastavite.Pa da pocnemo sa ovim favoritima :D


1.Pardon slatke plocice
 Obozavam ovu stvar ali fenomenalna je sa sumskim vocem je i prelepo i mirise a ukus je jos bolji mogu reci da sam ovo jela svake subote dok ucim ili citam knjigu pa cak i gledam neku seriju ja sam se zarazila ovim plococama i mislim da necu skoro da se odviknem od njih :D

2.Mirisna sveca sa lavandom
 Obozavam da upalim svecu kada ucim ili se odmaram po meni sveca nekako ulepsa sobu .Omiljeni miris je lavanda koja mirise prelepo ja sam poludela sa svecama i trebam jos da ih kupim.Nemam svecu kao sa slike ali nisam mogla naci lepu sliku :D

3.Nestea sa limunom
 Nemam reci za ovo uvek sam pila ovaj ledeni caj uz slatke plocice koje sam pomenula i mnogo je dobar.Moj  omiljeni ukus je sa limunom jer obozavam limun. Da kazem sve pohvale za ovaj napitak :D

4.Igrica Toilet and Bathroom rush
 Ovu igricu uvek igram sa mojim drugaricama kada odem u skolu i uvek igramo po ceo mali odmor jer  je zarazna.Nisam znala za ovu igricu dok  mi za nju nije rekla  moja drugarica Ana.Najbolja igrica na svetu :)

5.Parfem C-Thru
 Dobar paerfem koji mirise prelepo.Koristim ga tokom vikenda kada izlazim i vise ga skoro nemam treba da ga kupim ali vrlo lepo mirise :D

6.Aura sjaj
Ne volim da se sminkam za skolu i obicno stavljam samo baby lips ili aurin sjaj koji je predobar kupila sam ga pocetkom septembra i vec sam ga potrosila jer je providan i odlican je za skolu :D

To je to za ovaj post .Ocekujte post sa odecom u cetvrtak nece biti mnogo odece ali nema veze  ipak cu pokazati.Nadam se da vam se svidjao ovaj post.Nastavite da se uclanjujete i komentarisete pa do sledeg posta..


22 comments:

  1. haha zanimljivo igricu nisam igrala ali probacuuu!

    ReplyDelete
  2. I da,lep ti je novi look bloga!!!!!!!!!!
    Proslog se i ne secam:(
    Kad se nesto promeni,makar se promenilo pre 5 minuta,ja se necu setiti kako je ranije izgledalo:)

    ReplyDelete
  3. ja se secam a sada blog mnogoo lepsiiii

    ReplyDelete
  4. Super je post. Nesto nece da mi se uclani na tvoj blog, ali smatraj me kao redovnog citaoca ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno :DD. Pokusaj sutra svakog dana nesto zeza pa sutra mozda hoce :)

      Delete
  5. Super ti je ovo sve na novom blogu. Hvala na divnom komentaru, ako se ne pratimo bilo bi mi drago da počnemo :**** http://keepitchicbysasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Eto zapratila sam te.. :) Samo mi kazi kako si stavila olafa na strelicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukucas na internet blogger i ides onda na layout pa add gadet i onda izaberes nesto sto pse java/html nesto tako d=stavis link olafa i to je to nzm stv koji je sajt za strelice

      Delete
  7. Ja sam imala tu igricu i zbilja mogu reći da je otkačena hahhaha No sviđa mi se! Nestea obožavam xD Ne koristim sjajila i parfeme pretjerano pša ih ne koristim :) Zbilja bih htijela probati te kekse jer se čine slasni hahahah

    ReplyDelete
  8. Novi izgled bloga je MNOGOOO bolji,baš mi se sviđaju ovi noviji postovi,drago mi je što ti se alex sviđja igrica msm kada ti ja nešto pokažem ti se odmah zaraziš sa tim.Preporučujem(SVIMA) Baby Lips-Pink Punch Intense Care Peach Kiss Chery Mee ja ta 4 obožavam inače sve pohvale. A što si sklonila chat koji je bio sa desne strane??

    ReplyDelete
    Replies
    1. chat sam sklonila zbog negativnih komentara nekih budala koji onako posete blog

      Delete
    2. Aha okejj svejedno i pretpostavila sam da je zbog toga. OK

      Delete
    3. Drago mi je sto razumes :)

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete