19.9.14

OOTW-Back to school

Evo ga novi post odlucila sam da ovo bude post o izgledima za celu nedelju skole.Jako sam se trudila pa se nadam da ce vam se svidjati

Ponedeljak

Vrlo lepa kombinacija ,crne helanke ,crni dzemper sa sovicom i bele vans patike;D


Utorak:

Majica sa printom zastave Velike Britanije ,farmerke i cizmice.Vrlo mi se svidja obicna je kombinacija i vrlo je slatka^^

Sreda:

Lepa kombinacija salvare majca i iste patike kao iz 5 izgleda.

Cetvrtak:

Ovo bih i ja obukla i u redu je da se nosi slatka haljina do kolena za skolu i baletanke mislim da je vrlo slatka kombinacija,teget boje :D


Petak:


Obicna trenerka i patike za kraj nedelje ,udobna je i vrlo lepa :D


6 comments:

  1. nemogu da verujujem pre bas prelepe stvari za skolu ovo je najj blog na svetu!

    ReplyDelete
  2. Ne sviđa mi se sreda što se tiče šorca i ugg čizama nisu jedno za drugo a zadnja mi je suviše sportska ja bih farmerke ove patike i ovaj gornji deo trenerke ne bih baš bila cela u sportskom izdanju

    ReplyDelete
    Replies
    1. u redu i se ne svidja menise svidja a i malo je glupo svaki dan farmerke

      Delete