20.9.14

OOTD-Subota

Evo  dosao je i ovaj vikend i zavrsila se ova skolska nedelja,pa u proslom postu sam napravila OOTW iliti Outfit of the week za skolu pa sam sredu malo unistila pa popravila msm bilo je malo gusto i cudno ali ok ja cu sad da vikendom pravim OOTD iliti Outfit of the day tako da ocekujte jos jedan izgled sutra.Pa ajde da konacno pokazem outfit za subotu :D
Evo ga izgled za subotu.Farmerke koje svako mora da ima u ormaru bile ili svetlije ili tamnije ja imam i svetlije i tamnije,ljubicaste starke plitke koje su bas slatke i koje se meni svidjaju i prelepa majica na kojoj pise New York City vrlo je simpaticna i mnogo mi se svidja,ceo izgled je neobican i vrlo lep meni se svidja nadam se da ce i vama.Samo da kazem od sada na slikama ce stajati link mog bloga kako neko slucajno ne bi mozda i namerno uzeo istu ideju i stavio na svoj blog.To je sve za danasnji post,komentarisite ,uclanjujte se na blog ako ste novi posetilac i catujte u chatu.


10 comments:

  1. nmg da verujem imam istu ovakvu majicu i prelepa je ali i ove farmerke su lepe samo ja vise volim svetle ali i ove nisu lose a starke su prelepe ja samo nigde nmg da nadjem ovako lepu boju.jedva cekam novi post pozz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno kakva slucajnost stavila sam istu majcu koju ti imas :D hvala jos jednom

      Delete
  2. blog ti je super! Raspolozena sam za saradnju jer mozem da me kontaktiras na mejl nataonedirection4@gmail.com ili mi daj tvoju imejl adresu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala nema potrebe za kontaktiranjem ako zelsis da budemo medijski partneri samo reci da i stavicu te :D

      Delete
    2. Ne bi da budemo medijski partneri, nego da saradjujemo u ppstovima

      Delete
    3. nemam vremena za to nemam vremena ni za moj blog sooory nista onda uclani mi se na blog i ja cu na tvoj a ok?

      Delete
  3. ja bih svetlije farmerke ali i ove su OK

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih ali nisam mogla da pronadjem :(

      Delete