13.9.14

Mini Haul(Lilly,DM,Tempo,Home Center)

Obecala sam danas Haul i evo ga i taj momenat moj prvi post o novim stvarima sigurno ce vam se svidjati i kupila sam neke stvarcice za organizaciju pa cete videti :D
Kupila sam ove stvari ovaj slatki tanjir papagaja,Baby Lips ,Mleko za telo ,Dezodorans i kremu za ruke :D

 Neotvoreni Baby lips Pink Punch koji se stvarno super iz Dm je i platila sam 250 dinara

 Krema za ruke sa nevenom iz tempa 70 dinara.Mislim da ce biti stvarno super i da ce mi ruke biti mekane.
 Mleko za telo 260 dinara iz Lilija.Koristila sam ga i stvarno je super
 Dezodorans iz Lilija:D.Protection 5 koristila sam ga i imam jos jednu bocu :D

I zadnja stvar tanjir iz Home centra je 650 dinara je ali sam ga kupila za jednu organizaciju ocekujte to u sledecem postu.Papagaj je isto iz Home centra 560 za njega,sladak je za dekoraciju


3 comments:

  1. Po mom mišljenju mogla si da skupiš stvari koje si kupila u periodu oko 1,2 nedelje jer tako ima više proizvoda i zanimljivije je,ali nema veze.Ponesi BABY LIPS u školu molim te da ga vidim da znm da li da ga kupujem ili ne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje misljenje da ga kupis ako ti stoji jer ne stoji svakome roze boja a ti si ga bila stavila tako preporucujem da ga kupis :D

      Delete
    2. samo da vidim ja znm da mi roze stoji i hvala za kompliment ali molim te u školu ga ponesi nzm zaššto je toliki problem

      Delete