25.9.14

Jutarnja Sminka za skolu

Cao svima evo nasla sam malo vremena da napisem jedan mali post.Odlucila sam da to bude jutarnja sminka za skolu  jer kada se probudimo za skolu sve devojke ili devojcice izgledaju kao zombi .

BB Krema
Uvek imamo podocnjake i  trebalo bi da stavite BB kremu jer ona sakriva vase podocnjake a i izgleda prirodno ,jos ako imate i bubuljice stavite malo BB kreme na lice i sakrijte ih sve sakriva a lice vam je potpuno blistavo.
Puder
Ako vam na licu ostane malo vidljiva BB krema trebalo bi je sakriti puderom da bi ste izgledali prirodnije.Ja iskreno nisam ljubitelj pudera ali ima onih koji jesu .
Maskara
Kako bi trepavice izgledale vece i lepse stavljamo maskaru ali pre toga ih uvijemo uvijacem trepavica.Ovako ce vase oko izgledati vece i potpuno lepse.
Baby Lips
Svi koji citaju moj blog znaju da sam opsednuta baby lipsom i da ga uvek preporucujem e pa ovaj put preporucujem da stavite baby lips -Pink Punch koji je roze boje i preleppo stoji na usnama.
To je to jutarnja sminka za skolu mislim da je vrlo prirodno i da necete otici u skolu kao zombi,sto se tice pudera ja ga ne koristim jer mislim da to ubrzava starenje vaseg lica,ali ipak sam morala da ga ubacim i pomenem na postu.Ocekujte sledeci post u nedelju .

16 comments:

  1. Maskara je najbolja na svijetu! A super su ti prijedlozi za laganu sminkicu, a ne da se preko dana nanosi ogromna kolicina sminke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da .Ja koristim ovu maskaru i veoma sam zadovoljna

      Delete
  2. Alex trebala bi mi zahvaliti dala sam ti ideju inače baš mi se sviđa ovaj post

    ReplyDelete
  3. Blog ti uopste nije los, stavise svaka cast na trudu! Samo nastavi tako, bice od tebe jedna dobra blogerka :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno Tijana mnogo mi znace tvoje reci :D

      Delete
    2. Sto se tice pomenutog partnerstva, mozda ne sada, ali u bliskoj buducnosti cemo videti. Moram da se uverim u kvalitet tvojih postova, tako da ti samo nastavi tako i bice mozda i saradnje :-)

      Delete
  4. Hi! Može li tvoj blog biti medijski partner s mojim?
    Link moga bloga: ourfabulousstardoll.blogspot.com
    Hvala ♥

    ReplyDelete
  5. Jako zanimljiv blog:) Baby lips pink punch i peach kiss meni su omiljeni:)
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. isto su i meni omiljeni hvala ti sto si se uclanila poseticu tvoj blog i uclaniti se :D

      Delete
    2. ja sam tek sad videla da sam se uclanila : DD poljubac

      Delete