9.9.14

August Favorites

Cao svima ovaj post mozda malo kasni ali sam ipak odlucila da ga napravim i vrlo se trudim da svaki moj post bude vrlo zabavan i kul .Tako da su ovo moji favoriti iz meseca avgusta koji je odavno prosao ali nema veze . Da pocnemo :D 


1.Baby Lips-Cherry Me

Prva stvar koja mi je omiljena je Baby Lips sa mirisom visnje iliti  Cherry Me.Prelepo mirise i kada ga stavite izgleda preslatko, usta vam postanu malo crvena i mnogo je dobar. Dugo sam ga trazila i nasla sam ga .Imate ga sada u Liliju (Lily) i DM-u  za 250 dinara nije skupo a mnogo vredi.
 2.Afrodita sampon sa koprivom

Tokom leta meni je kosa skroz luda i brze se masti jer je napolju bas suncano i obicno sam prala kosu na 2 dana . Probala sam sve sampone koji mi nisu odgovarali i na kraju sam otkrila ovaj afroditin sampon sa koprivom koji mirise prelepo i kosa mi je uvek izgledala cisto i sveze.Neznam koliko kosta ali ako ga kupite stvarno se necete razocarati.

 3.Fresh and Clean-maramice za skidanje sminke

Uvek sam imala tokom leta na sebi maskaru posto sam uvek negde isla a ja tokom leta obozavam da se sminkam i naravno trebale su mi maramice za skidanje sminke probala sam i Velnea maramice iz Lilija koje meni odgovaraju ali ne skinu maskaru i ostalu sminku u potpunosti.Isla sam u Metro i slucajno otkirla ove maramice Fresh and Clean i kao i uvek kupila sam ih mnogo su dobre i odgovaraju mi.Imate ih svuda ja sam ih platila 250 dinara.
 4.Cedevita sa limunom

Ja mrzim da pijem obicnu vodu tokom leta obicno sam pila onu vodu od Aqva viva sa breskvom ali mi je ona dosadila pa sam odlucila da se vratim na staru cedevitu sa limunom .Mnogo osvezava a i nije skupa imate ih u prodavnicama ali i supermarketima  za jedno 50 dinara.
 5.Dove-Dry Shampoo

Ponekad kada me je mrzelo da perem kosu koristila sam kao i svaka devojka i devojcica dry shampoo.Koristim Dove suvi sampon koji sam dobila od tetke koja je isla u Nemačku i kupila mi dve ovakve boce ja sam naravno potrosila . Neznam dali ovaj suvi sampon ima da se kupi u Srbiji jer ga nisam videla u drogerijama za sminku ,farbe ..

Da li vam se svidja;
Zelite li ovakve postove?
                                                                 

18 comments:

  1. Budi oprezna sa Afroditom-kopriva, meni je jako isusio kosu, posebno krajeve, jedno vreme mi je kosa bila kao metla. Za cherry me sam cula da jako lepo mirise, ja imam pink punch i zadovoljna sam bas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bicu oprezna hvala ti puno sto posecujes moj blog.

      Delete
  2. Obecanje je obecanje! Zanimljiv blog sa dobrim savetima. Inace, obozavam Baby Lips, preporucujem Pink Punch. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sofija puno :) i ja ga obozavam

      Delete
  3. Mnogo ti je dobar post imam isto baby lips i cool je :) mozes li da napravis isto kao avgust favoriti samo da bude septembar ??

    ReplyDelete
  4. Super ti je blog Alex kao i ovaj post. Rekla si mi da posetim tvoj blog i evo me.. Imas zanimljivu pozadinu. Samo tako nastavi bez kopiranja.. :)) Pozz. Uclani se molim te na moj blog pod opcijom citaoci. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uclanicu se ali molim te i ti u moj blog i hvala ;D

      Delete
  5. Cherry Me prelepo miriše a Pink punch mnogo lepa boja a i miris takođe sve najjbolje

    ReplyDelete
  6. Jaoj ja obožavam tvoj blog:OO
    Ja imam šampon od koprive i jako sam zadovoljna samo pazi mojoj majki je isušio kosuu.. :/
    Jel mogu negde da stupim u kontakt sa tobom mislim da si preedobra cura volela bih da se družimo ili možda čak neka saradnja ne znam<3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze saradjnja ako i ti imas blog pa da promovisemo nase blogove za.moj indititet nzm mozda cu da ga otkrijem ali treba mi vremena,i hvaala puno za blogg :D

      Delete
    2. Imam blog :)
      http://joka45688.blogspot.com/

      Delete
  7. onda ako hoces bicemo partneri i da promovisemo jedna drugu

    ReplyDelete