10.9.14

2 frizure za cas fizickog vaspitanja

Cao svima vec neko vreme me jedna moja drugarica moli da napravim post o frizurama za cas fizickog pa sam i odlucila da to napravim :D Pocinjemo :D


Frizura 1:
 Rep je nesto najlagodnije za cas fizickog nije vam vrucina i vrlo je lako napraviti .Prvo napravite jedan rep i kada ga zavezete gumicom uzmite duzi pramen kose sa repa i obmotajte gumicu kosom i posle zakacite snalicom.Lako i lepo:D

Frizura 2:
Trenutno hit u svetu je ova laka punđa ili Easy messy bun stvarno je lako za napraviti i nemam potrebe da objasnjavam sve je na slici objasnjenjo mozete je nositi uz svaku kombinaciju i stvarno je slatko mene podseca na neku cufticu :D

To je to sve ostale postove koje zelite da napravim kazite mi ili u komentarima ili u chatu . Volim vas i hvala puno za predenih 1000 pregleda i 13 clana hvala puno mnogo mi znaci :*

7 comments: