29.8.14

Prvi dan skole:D

Cao svima danas sam vrlo uzbudjena jer uskoro pocinje skola i pocinje nova skolska godina.Svi ste sigurno  uzbudjeni pa sam odlucila da napravim jedan  post o tome kako da se ponasate prvog dana skole.Pa mozemo da pocnemo;







1.Obucite se lepo

Vrlo bi bilo pogodno da se obucete vrlo lepo prvog dana skole jer ipak tada je po meni svecan trenutak i ne smete otici u trenerkama vec se lepo i fensi obucite

2.Lepa sminka

Za one koje vole da se sminkaju trebalo bi da stave vrlo lepu i laku sminku naprimer samo maskaru i sjaj ili karmin ;a za one koji nisu ljubitelj sminke u skoli kao jaa mozete staviti samo obican sjaj ili karmin.

3.Malo stvari

Ne trebate prvog dana da nosite ranceve i velike sveske vec mozete poneti samo neku malu svescicu i olovku,novac i telefon. Mislim da nam je samo to potrebno prvog dana skole.

4.Opustite se

Treba te se opustiti i ne trebate da budete napeti i odma da pocnete neku svadju sa prijateljima. Samo se opustite i smejte se :D

Pa to su moji saveti za prvi dan skole.Nadam se da sam pomogla 


Alex


2 comments: