19.8.14

Nakit za povratak u skolu

Jeste da sam pisala o izgledu za povratak u skolu ali ne i o nakitu tako da sam odlucila da pisem o nakitu koji treba nositi prvi dan skole:D
Pa za minduse bi izabrala crne brkove ali moze i neka druga boja mislim da je ipak crna najbolja.Ovakve minduse mozete kupiti u prodavnici nakita ,a ja sam ih poslednji put videla u New Yorkeru za jedno 250 dinara tamo sam i kupila ali vise nema kolko ja znam:(

Prsten naravno brkovi kad imamo minduse moramo i prsten.Nazalost prsten nigde ne mogu da nadem . Pa ako znate gde ima da se kupi kazite mi u komentarima.Ogrlicu ne bih stavila jer ipak imamo print sove na majci a kad bismo stavili i miduse sa sovom i prsten sovu preterali bi smo:D


Da li vam se svidja kombinacija nakita za pocetak skole?
Pisite u komenarima


Alex♥






2 comments:

  1. pa najlepse su plave mindjuse,ali prsten mi se ne svidjaa

    ReplyDelete
  2. Prsten je supeer :D Ali i minđuše su slatke

    ReplyDelete