26.8.14

Izgled za kafic

Odlucila sam da napravim post o izgledu za kafic . Ipak je kraj leta i sigurno cete ici sa nekim prijateljem ili vise njih da se nadete u kaficu  pa morate znati i kakav izgled da imate. Pa sam odlucila da vam pokazem jednu ideju .Uzivajte
Kako biste se istakli u drustvu ja vam preporucujem  obicnu belu tuniku.Ova je iz Zare i kosta 900 dinara .

 Za pantalone preporucujem ovaj najnoviji hit farmerke za zvezdicama. Nzm odakle su ali ih sigurno ima u New Yorkeru

 
Za obucu preporucujem obicne bele starke.




I to je to nadam se da ste uzivali i da sam vam pomogla.Ako se ovako obucete izgledacete Sik i prelepo



Alex♥

4 comments:

  1. outfit je tako JEDNOSTAVAN,a opet tako PRELEP samo bih stavila gomilu šarenih narukvica i neke ray-ban naočare ili bilo koje druge sa šarenim staklima :) :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bih naocare oi bilo bi savrseno :))

      Delete