19.8.14

1D^^

Kako da ne pisem o najboljoj boy bend grupi na svetu. Pa danas cu pisati o One Direction. Najlepsi i nasladji momci koje je svet ikada video. Tu grupu cine :Liam,Nial,Zayn,Louis i Harry.
Slavu su postigli pobedom u najvecem muzickom sou ,,X Factor USA,, . Njihova prva pesma je ,, What is makes you Beautiful,, koja je imala veliki uspeh . Njihovi fanovi se zovu Directoneri, I oni koji se oznace Direktonerom ostaju Direktoneri ceo svoj zivot do smrti. Najveci san srpskih Direktonera je da oni dodu u Srbiju i odrze koncert. Nadamo se da ce se to desiti  i da ce se nas san ostvariti . Pa to je to nesto o 1D-u. Naravno ovo nije zadnji post koji pisem o njima ovo je tek prvi a nadam se da ce ih biti jos puno. Evo nekih slicica nasih lepotana:D

Koji je vas omiljen clan ?
Recite u komentarima

Alex♥








8 comments:

  1. moj omiljeni bend,svidjaju mi se ove slike.

    ReplyDelete
  2. Ja ih iskreno ne slušam,čula sam neke njihove pesme i stvarno lepo pevaju.Meni je najslađi Harry ^-^
    Možeš li da napišeš nešto o Elitnim Odredima?Veliki sam fan :D

    ReplyDelete
  3. Ne mogu da izdvojim nikog, svi su prelepi! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam :) hvala sto si se uclanila na blog

      Delete